Äitini kävi eilen lääkärissä pyytämässä mammografialähetteen ja näyttämässä omia läiskiään.Hänen lääkärinsä oli heti sanonut,että kyseessä on savipuoli.Muistaakseni olen savipuolesta jotain lukenutkin ja joku riehaantunut ihon hiivatulehdus on ilmeisimmin kyseessä.Eikä mikä tahansa hiivatulehdus,vaan sellainen,joka pitää erityisesti sokerista.

Muistan myös lukeneeni,että savipuoli ilmaantuu sellaisille henkilöille,joilla on siihen geenialttius ja muihin ihmisiin se ei tartu,paitsi tietysti niihin,joilla se geeni sattuu olemaan.Uskon,että minulla on sama syys läiskiini ja oletan,että savipuoli löytyy minunkin läiskieni takaa.

Äiti oli saanut liuoshoidon,mutta itse haluan sitten tablettikuurin.Muistaakseni kummankinlaisia hoitomuotoja on.En ole erityisen mieltynyt mihinkään liosten laittoihin vaan haluan jysäyttää ongelman kerrasta taivaan tuuliin.Tosin savipuoli vissiin uusiutuu ajoittain?

Omalääkärini haluaa kuitenkin varmistua mikä läiskien taustalla on ja ottaa viikon päästä koepalan.Katsotaan sitten mitä hän sanoo.Voivathan omat läiskäni olla jotain muutakin,mutta en oikein jaksa uskoa,että olisivat.Hyvänlainen sokerirotta kun olen niin ihollani varmasti viihtyvät sokerista pitävät läiskätkin erinomaisesti.

HYVÄÄ ROOSA NAUHA PÄIVÄÄ!!!!! Itse olen ostanut kolme Roosa nauhaa,yhden jemmaan,yhden laukkuun ja yhden pojalleni hänen pyynnöstään.Myös Siskorusetin olen ostanut elokuun lopussa.Varmasti ostan Roosa nauha tuotteita kun niihin törmään kaupassa.