Perjantaina kampaajani urakoi neljä tuntia hiusteni kanssa.Kaksi värinpoistoa ja yksi väri.Nyt olen blondi ja aivan myyty hiusteni väriin! Tosin lapsuudessani olen ollut blondi,joten lasken,että omassa väriskaalassa mennään.Kampaajani tuumailikin,että päähäni saa laittaa ihan minkä värin tahansa ja aina näyttää sopivan.Ehkä totta,olen käynyt elämäni aikana läpi melkoisen määrän värejä vintterikartasta.

Tietenkin kävin ropaamassa samalla kaupunkireissulla vaatekauppojen alerekit läpi.Olemukseni on nyt pienempi ja vaatteet saisivat olla myös hiukan pienempiä.Shoppailusyynä oli tietysti myös viikonloppuna lähestyvä työpaikan tykyristeily.Piristäähän se shoppailu mieltä ja keventää kukkaroa,onneksi oli hyviä tarjouksia.

Lisäksi olen nyt ajatellut,että alan pukeutua arkeen paremmin,mitään isompaa kuitenkaan kuin siistit tavisvaatteet,sillä miksi jemmaan hyvät ja kivat vaatteet vaatekaappiin vaan otan käyttöön.Ostin itselleni uudet isojen tyttöjen housut ja niillä alan kulkea töissäkin.Ne joustavat sopivasti.Toinen muutos on se,että kaivelin korvakorut taas esiin ja opettelen kulkemaan niiden kanssa.Koruton elämäkin saa väistyä.Työ kylläkin sanelee mitä arjessani päälleni ripustan.

Tenavat ovat Instagramissa ja koska äitinä minun täytyy tietää mitä he sinne latailevat,niin minullekkin luotiin sinne oma sivu (tai mikä sekin nyt sitten on).Tyttären kuvat ovat aivan huikeita! Tietenkin hurahdin myös muiden kuviin Instagramissa ja se oli taas menoa se.Sinne ajattelin laittaa kaiken turhamaisuuden,kauneushömpötyksen sun muut mitä tässä nelikympistymässä eteen tulee.Tämän blogin päivitystäkin ajattelin,mutta katsotaan nyt sitten miten käy....