Tunnelma naiseuden ympärillä tiivistyy tiivistymistään.Vaatteet soljuvat päällä ja pienempään kokoon olen kokoajan menossa.Roikkuu,roikkuu,mutta ei nahka (mitä ihmettelen) vaan vaatteet! Ihanaa.

Ja taas olen bongannut yhden ihanan naisen fanitukseen,Anne Kukkohovin.Mitkä ihanat hiukset ja se säteilevä heleys mikä hänestä huokuu.Oma huokuminen sai uutta nostetta eilen kun pääsin yövuorojen jälkeen ostamaan uutta fööniharjaa,sellaista,jonka sisältä puhaltaa lämpö.Fööniharjani kun sanoi sopimuksensa irti ja alkoi savuamaan.

Nyt minulla on rotaatioharja.Maxikokoinen harja,jonka sisältä puhaltaa ilmaa.Luksuksena harjassa on kaksi nappia,joista harjan saa pyörittämään hiukset sen ympärille.Aivan upeanlainen keksintö.Ja koska olen uskollinen ollut omalle fööniharjalleni lähes 20 vuotta niin tekniikka on luonut kaikenlaisia ihania vempaimia,joita en ole huomannutkaan.Tosin ostan tarpeeseen,joten harjojen katsomisellekkaan ei ole ollut tarvetta.

Meikitkin näyttävät menevän uusintaan.Nekin vanhenevat.Koska tämä uudistumiseni on herännyt vasta vähän aikaa sitten henkiin,olen huomannut taas aktiivisesti meikattuani,meikkieni olevan jotenkin eltaantumeita ja ne kiristelevät iholla.Hankin siis uusia ihan siitä syystä että iho pysyy hyvänä ja ovathan meikit myös puhtaampia.

Ja oikeastaan hankkimani Diorin ripsiväri on syypää koko meikkitouhuiluihini.Sen ostamisen jälkeen olen meikannut joka päivä töihin lähtiessäni,jopa yövuoroihin.Vapaapäivinä en meikkaa,paitsi jos lähden jonnekkin.Kyllä se itsetuntoa kohottaa kummasti kun peilistä katsoo hyvännäköinen naama.

Ja kun meikeistä puhutaan niin sitten myös tuoksuista.Tuoksukaappini menee siivoukseen.Sinne on kertynyt puteleita,koska en henno heittää mitään pois.Lempituoksujen,tai oikeastaan niitä ei olekkaan,olen jättänyt pullot talteen.Muistaa sitten mikä tuoksui hyvältä niin osaa ostaa kenties toisenkin kerran.Tytär kyllä käyttää tuoksuni,joten roskikseen ne eivät mene.

Nelikymppisyys on todella joku raja,jonka ylittäminen herättää jotain uinuvaa.Tai sitten se on tämä kavennuskuuri,jonka tuloksista nauttiessa olen tempautunut tähän kauneusrumbaan.Mene ja tiedä,mutta kivaa on!