Nyt on nutrattu hyvällä menestyksellä sunnuntaista lähtien.Lauantain vielä huilasin yövuoron jälkeen.Suklaapirtelöllä olen aloittanut,sekoitan jauheen kahviin.Illalla olen syönyt kaksi kananmunaa ja hiukan raejuustoa,jotta koko päivä ei menisi makeiluksi.Niin,ja litratolkulla olen juonut vettä.

Painoa on lähtenyt about kaksi kiloa.Tänään mittailin ennen töihin lähtöä vyötärön (pysynyt samassa),lantion (-2cm),reiden (-2cm) ja haban (-1cm) ympärykset.Vertailukohtana on edellinen mittaus kuluneen marraskuun 30. päivältä.Ihan hyvin siis.Kokonaisuudessa painoa on nyt tippunut 4kg aloituksesta eli maanantaista 19.10.

Eilen kävin ostamassa lisää nutrilettiä.Katselin pirtelötarjontaa ja huomasin minulle ihan uuden maun,banaanikaramellin.Ilmeisesti se on aika tykätty,koska sain urkittua hyllyn perukoilta mukaani viimeisen paketin.Kotona testasin ja oli kyllä hyvänmakuinen.Sitä ostan jatkossakin jos kaupasta ei vaan ole loppu.

Nyt siis nutraan siihen saakka kun tuntuu hyvälle.Sen yhden annoksen muuta ruokaa syön illalla.Muuten en voi nukkua tyhjällä mahalla.Tosin nälkä ei ole tänäänkään yllättänyt ollenkaan ja olo on ollut hyvä.Töissä söin salaatin.Iltapalaksi otan kuitenkin vielä pirtelön.

Olen tyytyväinen olotilaani.