Olen todellakin harkinnut nutrauksen aloittamista sellaisella suunnitelmalla,että ainakin vapaapäivät nutraisin sillä viidellä pussilla ja vedellä.Työpäivinä syön töissä ja mahdollisesti illalla taas nutraan,tai sitten en.Väliin otan niitä päiviä,jolloin herkuttelukin on sallittua järkevissä rajoissa.

Tässä yövuoroputkessa olen yöllä syönyt maustamatonta rahkaa ja sen kanssa sokeritonta mehukeittoa.Olen toki sortunut syömään yössä yhden leivän,jonka päällä on pelkästään punajuurisalaattia.Työaamuina syön töissä puuroa.Tänään otin sitten kotona yhden pussipirtelön,sellaisen suklaan,ja laitoin nesteeksi kahvia.Ei ollut hullumman makuinen taas pitkästä aikaa.

Tammikuussa on se etelänreissu tyttären kanssa ja siellä pidän lomaa.Toki katson mitä syön.Lokakuun puolessavälissä aloitin tämän uuden syömistavan.Leipää en ole syönyt kuin satunnaisesti,hapankorpuilla olen korvannut varsinaisen leivän.Rasvaa en laita,juustoa ja joskus kinkkua.Perunaa en ole syönyt lainkaan.Herkut ovat jääneet pois,pari kertaa olen ottanut suklaata,mutta sitäkin vain palan tai kaksi.Mieli ei tee enää makeaa.

Mitään varsinaista tavoitetta ei edelleenkään ole vaan tavoittelen sitä sopivaa ja hyvää oloa.Onhan se itsestääselvyys,että paino tippuu ja vaatekoko pienenee.Olkoon se vaan positiivinen plussa.Operaatio on edelleen salainen,sillä mitään besservissereitä en kannoilleni halua neuvoja jakamaan.Teen tätä omalla tavallani ja itselleni.