Tunnustan ehdottomasti,että olen viimeaikoina tehnyt töitä siinä suhteessa,että kirjoittaminen on jäänyt toissijaiseksi.Tykyristeily on onnellisesti ohi ja univelka alkaa olla kohta lusittu sen osalta.Ihanaa ruokaa seisovassa pöydässä ja pienimuotoisesti kuoharia baarissa riitti rentoutumiseen työkiireiden keskellä.

Linnan juhlat vilahtivat myös televisiosta ja itsenäisyyspäivä olikin oikeastaan se ainoa vapaapäivä mitä olen viettänyt.Perheen kanssa olimme seuraamassa ilotulitusta hyvän päivällisen jälkeen.Linnan puvuista voin kommentoida sen verran,että itse pidin vaaleista pastellisävyistä eniten.Liekö oman värimaailman vaaleneminen ja heleytyminen vaikuttanut asiaan?

Olen sitkeästi jaksanut rakentaa meikkaamisesta rutiinia,ja mitä enemmän meikkaan niin sitä enemmän se ilostuttaa itseäni.Uusia meikkejäkin olen hankkinut,sillä vanhoista meikeistäni on tullut kasvoille kutinaa.Nekin vanhenevat.Olen myös uusinut siveltimiä sun muita vippoja.

Hiukset ovat entistä tärkeämmässä roolissa.En tiedä miksi minulla on outo käsitys uudesta hiusväristä,ajattelen sen olevan jotain ihan ihmeellisen erilaista verrattuna aikaisempiin väreihini.Venytän pesuvälejä varmaan ihan turhaan,tuskin hiukset oikeasti käyttäytyvät tavallisia värjättyjä hiuksia erikoisemmin vaikka pesisinkin entiseen malliin.

Painonpudotuskin etenee ihan omalla painollaan.Päätin aloittaa nutrauksen vapaapäivinäni.Uusi työlista muokkautui sellaiseksi,että tammikuussa minulla on kolmen viikon loma,koostuen yövuorovapaista ja talvilomasta.Siltikin aion aloittaa heti seuraavasta vapaapäivästäni näiden meneillään olevien yövuorojen jälkeen.Lomalleni osuu myös etelänreissu ja silloin en nutraa vaan nautin all inclusivesta.

Eteenpäin mennään...kaikki on hyvin.