Kun nyt olen päässyt neljänkympin kriisissäni itseni päivitysrulianssiin niin laitetaanpa pökköä lisää pesään.Olen aloittanut salaisen projektin,jonka päätavoitteena on nähdä kapeampi ihminen tulevaisuudessa.Painonpudotuksestahan on kyse,tietenkin,taas.

En käytä sanaa laihdutus,sillä en nyt ole laihduttamassa.Enkä tarkkaile syömisiä,vähennän vaan määriä.Laihdutuksella on niin paha kaiku sielussani,jotta sitä en sinne enää päästä.Tällä kertaa en myös kerro asiasta muille,pidän omana tietonani ja projektinani.En kaipaa niitä superhienoja vinkkejä sun muita.Salaa teen ja vain itse ja vain itselleni.

Maanantaina aloitin ja kilo on rapissut pois.Yhden herkkupäivänkin olen ehtinyt pitämään,sillä sorruin töissä porkkanaleivokseen.Mitä sitten,vedin leivoksen huiviin ja se herkuttelu oli siinä sitten taas vähään aikaan.Toisaalta nykyolemuskaan ei minua haittaa,sillä olen jo tottunut kantamaan kiloni arvokkaasti,mutta tietenkin hiukan kapeampi edustava olemus tekisi kyllä terää.

Kampaajani kanssa olemme naamakirjassa heitelleet ajatuksia uudesta lookista.Tänään illalla tulevat uudet työlistat ja huomenna soitan muuttumisaikaa.Mahdollisimman lähelle työpaikan tyky-risteilyä tietysti.Lähimarketin yläkerrassa on kauneushoitola ja sinne taidan kanssa varailla aikaa.Matkaa on niin vähän,että pääsen hoitoon ja sieltä päikkäreille.Hinnatkaan eivät näyttäneet olevan päätähuimaavia,tosin en vielä tiedä millainen koko paikka on.Näillä mennään eikä meinata!